FIŞA DE DATE A ACHIZIŢIEI (FDA)
Următoarele date specifice referitoare la bunurile şi la serviciile solicitate vor completa,
suplimenta sau ajusta prevederile instrucţiunilor pentru ofertanţi (IPO). În cazul unei discrepanţe sau al unui conflict,
prevederile de mai jos vor prevala asupra prevederilor din IPO.
1. Dispoziţii generale
Nr.
|
Rubrica
|
Datele Autorităţii Contractante/Organizatorului procedurii
|
1.1.
|
Autoritatea contractantă/Organizatorul procedurii:
|
INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI
|
1.2.
|
Obiectul achiziţiei:
|
Lucrări de instalare a sistemului de cablare structurată, semnalizarea de incendiu și pază a Inspectoratului de Poliție Criuleni al IGP și Inspectoratului de Poliție Telenești al IGP.
|
1.3.
|
Numărul procedurii:
|
18/01949
|
1.4.
|
Tipul obiectului de achiziţie:
|
Cerere a ofertelor de preţuri
|
1.5.
|
Codul CPV:
|
45200000-9
|
1.6.
|
Numărul şi data Buletinului Achiziţiilor Publice:
|
38 din 15.05.2018
|
1.7.
|
Sursa alocaţiilor bugetare/banilor publici:
|
Ministerul Finanțelor
|
1.8.
|
Administratorul alocaţiilor bugetare:
|
Inspectoratul Genaral al Poliției
|
1.9.
|
Plăţi/mijloace financiare din partea partenerului de dezvoltare:
|
Nu se utilizează
|
1.10.
|
Denumirea cumpărătorului:
|
Inspectoratul General al Poliţiei
|
1.11.
|
Destinatarul:
|
Inspectoratul General al Poliţiei
|
1.12.
|
Limba de comunicare:
|
De stat
|
1.13.
|
Pentru clarificarea documentelor de atribuire, adresa autorităţii contractante este:
|
Adresa:
Republica Moldova, mun. Chişinău, str. Tiraspol 11/1
Tel:
022868262 022868066
Fax:
000000
E-mail:
logistica@igp.gov.md
Persoana de contact:
GANDRABUR VIOREL
|
1.14.
|
Contract de achiziţie rezervat atelierelor protejate
|
|
2. Listă Lucrări şi specificaţii tehnice:
Nr. d/o
|
Cod CPV
|
Denumire Lucrări solicitate
|
Unitatea de măsură
|
Cantitatea
|
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă
|
1
|
|
Lucrări de instalare a sistemului de cablare structurată, semnalizarea de incendiu și paza a Inspectoratului de Poliție Criuleni al IGP.
|
|
|
|
1.1
|
45200000-9
|
Lucrări de instalare a sistemului de cablare structurată, semnalizarea de incendiu și paza a Inspectoratului de Poliție Criuleni al IGP.
|
Bucată
|
1.00
|
Conform caietului de sarcini atașat la fila ,,Documente”. |
2
|
|
Lucrări de instalare a sistemului de cablare structurată, semnalizarea de incendiu și paza a Inspectoratului de Poliție Telenești al IGP.
|
|
|
|
2.1
|
45200000-9
|
Lucrări de instalare a sistemului de cablare structurată, semnalizarea de incendiu și paza a Inspectoratului de Poliție Telenești al IGP.
|
Bucată
|
1.00
|
Conform caietului de sarcini atașat la fila ,,Documente”. |
3. Criterii şi cerinţe de calificare
Nr.
|
Denumirea documentului/cerinţelor
|
Cerinţe suplimentare
|
Obl.
|
3.1
|
Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
|
Declarație pe proprie răspundere conform Formularului (F.3.4)
|
DA
|
3.2
|
Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit
|
Certificat/decizie de înregistrare a întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice - copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei ofertantului Operatorul economic nerezident va prezenta documente din ţara de origine care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenţa din punct de vedere profesional.
|
DA
|
3.3
|
Demonstrarea experienței operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit
|
Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului-original,confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului, conform Formularului (F.3.12)
|
DA
|
3.4
|
Neîncadrarea în situațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015
|
Declarație pe proprie răspundere conform Formularului (F 3.6), în original confirmată prin semnătura și ștampila participantului.
|
DA
|
3.5
|
Oferta
|
Formularul ofertei-original, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului. (F.3.3). Cu indicarea obligatorie a perioadei de garanție pentru lucrările executate - minim 5 ani.
|
DA
|
3.6
|
Informații generale despre ofertant
|
Formularul informativ despre ofertant conform Formularului (F 3.8.)
|
DA
|
3.7
|
Ultimul raportul financiar
|
copie ultimul raport financiar – confirmată prin semnătura şi ştampila participantului.
|
DA
|
3.8
|
Demonstrarea accesului la personalul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a obiectului contractului ce urmează a fi atribuit
|
Declarație privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului - original conform Formularul F 3.13, confirmată prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului.
|
DA
|
3.9
|
Divizele locale aferente ofertei
|
Formulare 3,5,7 cu specificaţia parametrilor tehnici solicitaţi în caietul de sarcini. Original, confirmată prin semnăturii şi ştampilei participantului.
|
DA
|
3.10
|
Certificat de efectuare sistematică a plăţii împozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal
|
copie-confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului.
|
DA
|
3.11
|
Graficul de execuţie a lucrărilor F 3.5
|
original-confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei participantului.
|
DA
|
3.12
|
Rechizite bancare
|
Rechizite bancare
|
DA
|
3.13
|
Document legal confirmativ prin care se atestă dreptul de a efectua tipul de lucrări solicitate
|
copie-confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
|
DA
|
3.14
|
Certificat de conformitate pentru bunurilor propuse în divizelor locale aferente ofertei
|
copie-confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului.
|
DA
|
4. Pregătirea ofertelor
4.1
|
Oferte alternative:
|
Nu vor fi
|
4.2
|
Garanţia pentru ofertă:
|
Oferta va fi însoţită de o Garanţie pentru ofertă (emisă de o bancă comercială)
conform formularului F3.2 din secţiunea a 3-a – Formulare pentru depunerea ofertei sau Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante,
conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI
Denumirea Băncii:
Codul fiscal: 1013601000495 IBAN: cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. 18/01949 din 04.06.2018"
|
4.3
|
Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de:
|
1.00% din valoarea ofertei fără TVA.
|
4.4
|
Ediţia aplicabilă a Incoterms şi termenii comerciali acceptaţi vor fi:
|
DDP - Franco destinație vămuit, Incoterms 2013
|
4.5
|
Termenul de livrare/prestare/executare:
|
Maxim 45 zile calendaristice după înregistrarea contractului la Ministerul Finanțelor-Trezoreria de Stat.
|
4.7
|
Metoda şi condiţiile de plată vor fi:
|
În termen de 30 zile după executare conform facturilor fiscale și a actelor de executare a lucrărilor prezentate.
|
4.8
|
Perioada valabilităţii ofertei va fi de:
|
60 zile
|
4.9
|
Ofertele în valută străină:
|
Nu se acceptă
|
5. Depunerea şi deschiderea ofertelor
5.1
|
Plicurile vor conţine următoarea informaţie suplimentară:
|
Cerere a ofertelor de preţuri nr. 18/01949
Pentru achiziţionarea de: Lucrări de instalare a sistemului de cablare structurată, semnalizarea de incendiu și pază a Inspectoratului de Poliție Criuleni al IGP și Inspectoratului de Poliție Telenești al IGP.
Autoritatea contractantă: INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI
Adresa autorităţii contractante: Republica Moldova, mun. Chişinău, str. Tiraspol 11/1
A nu se deschide înainte de: 04.06.2018 14:00
|
5.2
|
Pentru depunerea ofertelor, adresa autorităţii contractante/organizatorului procedurii este:
|
Adresa:
Republica Moldova, mun. Chişinău, str. Tiraspol 11/1
Tel:
022868262 022868066
Fax:
000000
E-mail:
logistica@igp.gov.md
Data-limită pentru depunerea ofertelor este:
Data, Ora:
04.06.2018 14:00
|
5.3
|
Deschiderea ofertelor va avea loc la următoare adresă:
|
Adresa:
Republica Moldova, mun. Chişinău, str. Tiraspol 11/1
Tel:
022868262 022868066
Data, Ora:
04.06.2018 14:00
|
6. Evaluarea şi compararea ofertelor
6.1
|
Preţurile ofertelor depuse în diferite valute vor fi convertite în:
|
Leu MD
|
Sursa ratei de schimb în scopul convertirii:
|
BNM
|
Data pentru rata de schimb aplicabilă va fi:
|
04.06.2018
|
6.2
|
Modalitatea de efectuare a evaluării:
|
Cel mai mic preț pe fiecare lot în parte și corespunderea cențelor solicitate.
|
6.3
|
Factorii de evaluarea vor fi următorii:
|
Nu sunt
|
7. Adjudecarea contractului
7.1
|
Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi:
|
Cel mai mic preţ
|
7.2
|
Suma Garanţiei de bună execuţie (se stabileşte procentual din preţul contractului adjudecat)):
|
5.00%
|
7.3
|
Garanţia de bună execuţie a contractului:
|
Contractul va fi însoţit de o Garanţie de bună execuţie (emisă de o bancă comercială)
conform formularului F 5.2 din secţiunea a 5-a – Formulare de contract sau Garanţia de bună execuţie prin transfer la contul autorităţii contractante,
conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI
Denumirea Băncii:
Codul fiscal: 1013601000495 IBAN: cu nota “Pentru garanţia de buna execuţie a contractului nr. 18/01949 din 04.06.2018"
|
7.5
|
Numărul maxim de zile pentru semnarea şi prezentarea contractului către autoritatea contractantă:
|
10 zile
|
Conţinutul prezentei Fişe de date a achiziţiei este identic cu datele procedurii din cadrul
Sistemului Informaţional Automatizat “REGISTRUL DE STAT AL ACHIZIŢIILOR PUBLICE”.
Grupul de lucru pentru achiziţii confirmă corectitudinea conţinutului Fişei de date a achiziţiei,
fapt pentru care poartă răspundere conform prevederilor legale în vigoare.
Conducătorul grupului de lucru:
GANDRABUR VIOREL ________________________________
|