Acumularea, verificarea, înregistrarea, realizarea evidenței centralizate a cauzelor contravenționale/penale și analiza informației înregistrate în registrul de evidență și Sistemele informaționale automatizate (în continuare - SIA) utilizate.Primirea, evidența, păstrarea şi eliberarea formularelor cu numerotație specială şi a actelor procesuale angajaților din cadrul subdiviziunilor teritoriale, care se efectuează în conformitate cu cerințele Instrucțiunii privind modul de înregistrare şi evidență a contravențiilor, aprobată prin Ordinul MAI nr. 85/2019.
Răspunde de înregistrarea deplină și veridică a informațiilor în registrul de evidență și Sistemele informaționale automatizate;
răspunde de respectarea termenilor de înregistrare în registrul de evidență și Sistemele informaționale automatizate a informațiilor conform actelor normative în vigoare;
răspunde de gestionarea și păstrarea registrelor de evidență a accesărilor datelor cu caracter personal, efectuate în Sistemele informaționale;
răspunde de examinarea interpelărilor, contestaţiilor, cererilor parvenite în gestiune şi eliberarea în modul stabilit a informaţiei solicitate;
răspunde de organizarea controlului asupra procedurii de executare silită a sancţiunilor contravenționale aplicate;
răspunde de înregistrarea, păstrarea, evidenţa şi repartizarea formularelor şi a actelor procesuale cu numerotaţie specială;
răspunde de controlul respectării termenilor de prescripţie şi/sau de executare a sancţiunilor aplicate în baza proceselor-verbale/decizilor aflate în gestiune, în vederea aplicării măsurilor procesuale prevăzute de lege;
răspunde de integritatea bunurilor și mijloacelor repartizate în vederea exercitării activității de serviciu, inclusiv de legitimația de serviciu și arma din dotare;
are obligația de a respecta actele normative și legislative privind etica și conduita profesională, respectarea drepturilor și libertăților fundamentale ale omului;
10)are obligația de a proteja informaţiile privind datele cu caracter personal de care ia cunoştinţă în exercitarea atribuţiilor de serviciu;
11)are obligația de a executa la timp şi întocmai atribuţiile funcționale;
12)are obligația de a-și perfecţiona în permanenţă nivelul său de pregătire profesională;
13)are obligația să informeze şeful ierarhic superior şi autorităţile competente cu privire la actele de corupţie şi cele conexe acestora de care a luat cunoştinţă, săvârşite de alte persoane, inclusiv de poliţişti.
Studii gimnaziale, liceale sau profesional tehnice/echivalente
b) să acţioneze cu competenţă, responsabilitate şi devotament pentru îndeplinirea atribuţiilor de serviciu, pentru protejarea şi promovarea valorilor şi intereselor naţionale ale Republicii Moldova, inclusiv în condiţiile în care viaţa, sănătatea şi bunurile sale sînt ameninţate;
c) să respecte jurămîntul depus şi normele deontologice;
d) să fie disciplinat şi vigilent, să manifeste iniţiativă şi perseverenţă, să-şi consacre activitatea profesională îndeplinirii competente, integre, corecte şi conştiincioase a atribuţiilor de serviciu;
e) să respecte principiile, normele şi regulile activităţii profesionale;
f) să asigure protecţia secretului de stat, a informaţiilor privind datele cu caracter personal de care ia cunoştinţă în exercitarea atribuţiilor de serviciu şi a altor informaţii cu acces limitat, a secretului surselor de obţinere a acestora, să păstreze secretul activităţii desfăşurate;
g) să-şi perfecţioneze în permanenţă pregătirea profesională;
h) să-și depună declaraţia de avere și interese personale în modul şi în condiţiile prevăzute de lege; h1) să respecte prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 325/2013 privind evaluarea integrităţii instituţionale;
i) să aibă un comportament integru în activitatea publică şi în viața personală;
j) să declare cadourile simbolice, cele oferite din politeţe sau primite cu prilejul unor acţiuni de protocol, a căror valoare nu depăşeşte limitele stabilite de Guvern;
k) să cunoască şi să întreţină în stare regulamentară tehnica şi mijloacele din dotare, să păstreze şi să administreze eficient patrimoniul ce i-a fost încredinţat pentru uz în activitatea de serviciu;
Inspectoratul de poliţie Briceni
Secţia resurse umane
şef ,comisar principal Vadim LAVRIC, tel.069234127